Regulamin Konkursu
§ 1. Organizator Konkursu
Organizatorem konkursu (zwanym dalej „Organizatorem”) jest AS KIER Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością, z siedzibą przy ul. Księcia Witolda 49/15, 50-202 Wrocław, NIP: 8982289614, REGON: 524557145, wpisana do Krajowego Rejestru Sądowego pod numerem 0001021265, prowadzonym przez Sąd Rejonowy dla Wrocławia-Fabrycznej we Wrocławiu, VI Wydział Gospodarczy KRS.
Organizator odpowiada za całość czynności związanych z przeprowadzeniem konkursu, w tym za przyjmowanie zgłoszeń, wyłanianie zwycięzców, rozpatrywanie reklamacji oraz przekazanie nagród.
§ 2. Uczestnicy Konkursu
Uczestnikiem konkursu (zwanym dalej „Uczestnikiem”) może być każda osoba fizyczna.
Z konkursu wykluczeni są pracownicy Organizatora, współpracownicy oraz ich najbliższa rodzina (małżonkowie, rodzice, rodzeństwo, dzieci).
§ 3. Ramy czasowe Konkursu
Konkurs rozpoczyna się dnia 02.02.2025 o godz. 15:00, a zgłoszenia można nadsyłać do dnia 21.02.2025 r. do godz. 23:59.
Wyniki konkursu zostaną ogłoszone do dnia 24.02.2025 r. na mediach społecznościowych Organizatora (Facebook oraz Instagram).
§ 4. Zasady Konkursu
Aby wziąć udział w konkursie, Uczestnik musi wykonać poniższe kroki:
a) Wykonać zdjęcie związane z książką „Królestwo Pik”, najlepiej oddające jej vibe, klimat lub emocje z nią związane.
b) Opublikować zdjęcie na swoim profilu w serwisie Instagram lub Facebook wraz z opinią o książce w opisie.
c) Dodać do posta hashtagi: #KrolestwoPik oraz #KrolestwoPik_Konkurs oraz oznaczyć profil Organizatora na Instagramie lub Facebooku.
d) Polubić profil Organizatora na Instagramie oraz Facebooku.
e) Wypełnić formularz zgłoszeniowy, podając link do opublikowanego posta, dostępny pod adresem: https://forms.gle/kMVpHWuacUc7Xwp76.
Pod uwagę będą brane wyłącznie posty opublikowane po ogłoszeniu konkursu, tj. od dnia 02.02.2025 o godz. 15:00.
Prace konkursowe będą oceniane według następujących kryteriów: kreatywność, zgodność z tematyką, oryginalność oraz jakość wykonania.
Laureaci konkursu zostaną wyłonieni przez komisję konkursową powołaną przez Organizatora.
§ 5. Nagrody
W konkursie przewidziano następujące nagrody:
1 miejsce: Karta podarunkowa o wartości 200 zł do Empiku lub Świata Książki (do wyboru Laureata).
2 miejsce: Karta podarunkowa o wartości 100 zł do Empiku lub Świata Książki (do wyboru Laureata).
3 miejsce: Karta podarunkowa o wartości 50 zł do Empiku lub Świata Książki (do wyboru Laureata).
§ 6. Warunki otrzymania nagrody
Laureaci konkursu będą zobowiązani do dostarczenia Organizatorowi danych osobowych niezbędnych do przekazania nagrody, w tym: imienia i nazwiska, adresu korespondencyjnego, adresu mailowego oraz numeru telefonu.
W przypadku braku kontaktu Laureata z Organizatorem w ciągu 7 dni od ogłoszenia wyników, nagroda przepada.
Koszty dostarczenia nagród na terenie Polski pokrywa Organizator. W przypadku wysyłki zagranicznej koszty ponosi Laureat, chyba że Organizator postanowi inaczej.
§ 7. Ochrona danych osobowych (RODO)
Administratorem danych osobowych Uczestników jest AS KIER Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością.
Dane osobowe Uczestników będą przetwarzane wyłącznie w celu przeprowadzenia konkursu, w tym ogłoszenia wyników oraz przekazania nagród, zgodnie z art. 6 ust. 1 lit. a i b RODO.
Uczestnikom przysługuje prawo do dostępu do swoich danych, ich sprostowania, usunięcia, ograniczenia przetwarzania oraz wniesienia sprzeciwu.
§ 8. Reklamacje
Reklamacje związane z przebiegiem konkursu można składać pisemnie na adres Organizatora lub drogą elektroniczną na adres e-mail: biuro@wydawnictwoiskra.pl do dnia 28.02.2025 r.
Reklamacje będą rozpatrywane w terminie 14 dni od daty ich wpływu.
§ 9. Nadzór nad konkursem
Nadzór nad przebiegiem konkursu sprawuje komisja konkursowa powołana przez Organizatora.
Komisja konkursowa jest odpowiedzialna za ocenę prac konkursowych oraz wyłonienie zwycięzców.
§ 10. Wykorzystanie prac konkursowych
-
Uczestnik, biorąc udział w konkursie, udziela Organizatorowi niewyłącznej, nieodpłatnej, nieograniczonej terytorialnie i czasowo licencji na wykorzystywanie zgłoszonych prac konkursowych w celach promocyjnych i marketingowych Organizatora, w szczególności w mediach społecznościowych, na stronie internetowej oraz w materiałach reklamowych.
-
Licencja obejmuje prawo do publicznego udostępniania, zwielokrotniania, modyfikowania, rozpowszechniania oraz publikacji prac konkursowych, z oznaczeniem autorstwa, o ile Uczestnik nie wyrazi sprzeciwu.
-
Uczestnik oświadcza, że przysługują mu pełne prawa autorskie do zgłoszonej pracy i że praca nie narusza praw osób trzecich. W przypadku roszczeń osób trzecich Uczestnik zobowiązuje się do ich zaspokojenia na własny koszt.
§ 11. Postanowienia końcowe
Regulamin wchodzi w życie z dniem jego publikacji na stronie internetowej Organizatora.
Organizator zastrzega sobie prawo do wprowadzenia zmian w regulaminie w trakcie trwania konkursu, pod warunkiem, że nie wpłynie to na pogorszenie warunków udziału dla Uczestników.